lördag 14 januari 2012

Träningsvärk

Jag säger bara ett ord : AJ. Ont i ljumskarna, underlåren (hahahaha), mittt på ryggen, rumpan och axlarna. Det känns verkligen att det var ett tag sen jag red! Det ser helt sjukt konstigt ut när jag går, så roligt att jag skrattar åt mig själv!

Min kväll har inte varit produktiv, överhuvudtaget! Mysig dock. Nu ska jag chilla bulle (coolaste uttrycket EVER) och läsa "Skuggornas Herre"! Superbra bok, det är den elfte delen ut bokserien "Legenden om Darren Shan". En serie som handlar om en halvvampyr och alla sortes vidunder du kan tänka dig. Den här vampyrserien är inte så fjantig som alla anda vampyrböcker som Twilight t.ex. (Förlåt om jag förolämpade något Twilight-fan, boken är bra men Bella är lite mesig. Speciellt i den andra boken). Man blir nästan rädd ibland när man läser Darren Shan böckerna, de visar mer hur grym och hemsk verkligenheten kan vara. Men nu ska jag inte skriva en uppsats om hur bra böckerna är så jag lägger in en bild på boken, och en bild som kommer ut filmen som bygger på böckerna.


Snygg kille, han som spelar Darren. Chris Massoglia in my heart.
Nu vet jag förresten vilken film jag ska se sen, Vampire's Assistant; Cirque du Freak. Se den, superbra!




2 kommentarer:

  1. Träningsverk stavas träningsvärk... Jag är besviken på dig elin....

    SvaraRadera