söndag 15 januari 2012

En vän som bor långt ifrån

Jag har faktiskt bara en vän som bor väldigt långt ifrån mig. Det är Timmie och hon bor i Varberg. Så vi träffas inte alls ofta, mest under loven. Vi håller ändå kontakten via internet och sms. Hon är en superbra vän, en sådan som alla borde ha. Världens finaste är hon också, sen så är vi rätt så lika och hon är absolut inte ens i närheten av mina andra vänner. Jag älskar att hon är som hon är, för hon är helt perfekt. <3
Kolla in hennes blogg : http://dethararmintid.blogspot.com/.


Sa ju att hon var världens finaste.



3 kommentarer:

  1. Aw, Elin!
    Du är så himla jätte mega fin. Bara så du vet!
    Tack så jätte mycket för dem söta orden. OCH DETSAMMA!
    Du är bäst, superkvinnan <3

    *glömde visst skicka...ehh!*

    SvaraRadera
  2. Aw, Elin!
    Du är så himla jätte mega fin. Bara så du vet!
    Tack så jätte mycket för dem söta orden. OCH DETSAMMA!
    Du är bäst, superkvinnan <3

    *glömde visst skicka...ehh!*

    SvaraRadera
  3. Bra att jag skickade samma två ggr (y)

    SvaraRadera