tisdag 10 januari 2012

Hej alla fina!

Jag bloggade inte igår, so what. Tror inte att någo brydde sig egentligen. Jag gjorde iallafall inte det. Tyckte att om jag inte bloggade en dag så skulle ni sakna mig så mycket att ni uppskattade mina andra inlägg så himla mycket mer! Okej då jag orkade helt enkelt inte blogga. 

Jag var med Karro igår och jag fick dessa av henne. Hon är bra den tjejen!

Inser ni hur svårt det var att ta kort på detta, satt i typ 7 minuter. Allt för er.


 Idag började jag skolan igen, det var helt okej. Skrattade så sjukt mycket på biologin. Vi lyckades göra tre frågor på lite mer än en timme. Bra där! :D Sen så fick jag mitt nya schema och det äger, imorn börjar jag halv två. WHAT UP!!!(Okej "what up" var bara helt random. Kände för att skriva det) Jag hade även på min nya kofta idag, det luddar som bara den! Föröskte ta kort på den men jag antar att ni kanske inte bryr er så mycket. Men för rolighetens skulle (kan man skriva så?) så målade jag en bild av den!


Det vita på min svarta tröja är ludd...

Konstnären inom mig har talat!

Nu ska jag gå ut med Jonnisen och åka pulka, sen väntar fruktsallad och varm choklad! Anna kommer även över och låter mig skriva på några superhemliga papper, typ.

Kramis på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar