fredag 13 januari 2012

Jag..

... gillar att peta på människor oh sen säga att det inte var jag. Jag tycker att det är tråkigt att borsta tänder, duscha och göra frukost. Jag skrattar åt mina egna skämt. Jag tänker mycket mer än jag pratar. Jag har världens bästa kompisar. Jag brukar kolla på barnprogram bara för att jag har såna kanaler.

Jag gillar sånt som man borde ogilla. Jag drar alltid väldens bästa skämt. Jag är blyg om man inte känner mig, då är jag hur öppen som helst. Jag vågar säga vad jag tycker. Jag lämnar oftast lite av maten eller frukosten, bara för att jag vill. Jag har inte otur på fredag den 13:e men jag har otur alla andra dagar om året.

Jag är klumpig och välter saker och skadar mig ofta. Jag skämmer bort mig mycket men skrattar åt det. Jag bor i Kil. Jag vill flytta till Göteborg eller Lidköping. Mitt liv är alltid spännande med ett inlsag av humort. Jag hatar att åka buss fram och tillbaka till skolan. Jag är rädd inför framtiden och döden. Jag lyssnar på filmmusik. Jag avgudar Harry Potter-filmerna. Jag älskar min onepiece. Jag går på Thoren Business School. Jag är grymt bra på att dansa Zumba. Okej där ljög jag men jag tycker att det är väldigt kul.

Sådär, nu vet ni lite mer om mig. Mest knäppa saker. Gjorde som egoina, bästa bloggaren ever (efter mig då..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar