söndag 15 januari 2012

Mår bättre

Nu känns allt lite bättre. Hoppas jag kan gå till skolan imorn, det är kul att träffa sina vänner. Förut läste jag i "Skuggornas Herre". Sen bläddrade jag fram och tillbaka lite random och då råkade jag läsa några ord. De förstörde min hela syn på boken. De tog bort all spänning. KUL. Så nu kan ni skratta lite åt mig denna rätt så tråkiga söndagskväll. Men don't worry, be happy!

Förresten så gick jag och Jonnisen vilse på vår promenad. Men vi kom tillbaka med livet i behåll, skogen tog oss inte idag.

Japp! Onepiecen är back in business! Hade inte på den igår men det var för att den var i tvätten. Visst har ni saknat den lika mycket som jag?

Samtidigt som jag tog denna bilden satt mamma brevid och pyskade mig, håller på att bryta ut i ett skrattanfall när bilden togs. Trevlig familj jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar