torsdag 5 januari 2012

Jag har ingen bra rubrik..

... till detta inlägg. Ville mest bara visa att jag lever för det hade varit rätt tråkigt om jag hade varit död!

Timmie har åkt hem nu, kommer sakna henne. Vi hade det väldigt trevligt hemma hos mig, fina kompis! Men nog om tråkiga nyheter, jag har en bra nyhet till er alla! Idag så har jag *trumvirvel*...... SUIT UP! Barney i How I met your mother hade varit så stolt över mig nu! (HIMYM är ett av mina favoritprogram).

Sen så har jag bestämt mig för att jag ska göra en såndär rolig och trevligt lista, så att ni lär känna mig lite bättre.

Men den tänker jag inte lägga upp eftersom jag inte känner för det :D

Det var nog allt jag ville säga, eller jag har en till grej! Jag käkar Lindor choklad just nu som jag fick av Anna i födelsedagspresent, den är lovley!
Jag bjuder på 3 extremt fina bilder, enjoy yourself!



FINA! :D

//Ninja Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar