torsdag 12 januari 2012

Mitt favoritgodis!


NATURGODIS (och choklad, jag skulle dö utan choklad)! Förresten, se vad ninjig jag är på bilden!
Jag och Jonnisen hade inte så mycket att göra förut så vi skapade en blogg. Kommer kanske inte att vara överdrivet aktiv på den eftersom jag har denna. (BÄSTA BLOGGEN=JAG) Men jag kan ju länka den så kan ni titta in och följa den blint. Precis som ni gör med min. (Hoppas jag) http://craazydayss.blogspot.com/
Egentligen skulle vi hetat crazydays men det namnet var redan upptaget.

Ikväll börjar två nya serier som jag ska titta på! Once upon a time, kanal5 20.00 och Revenge, tv3 21.00. Trevligt trevligt.


Dags att ta bort nagellacket kanske? Nej, kul att va rebell. Typ. Gillar minen som jag gör i bakgrunden också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar