torsdag 5 januari 2012

Om mig

Hmm, det finns egentligen väldigt mycket att berätta om mig men jag ska försöka att fatta mig kort!
Jag är en tjej som nyss har fyllt 16 år, (fyller år den 29 december, skitkul..). Jag går första året på gymnasiet där jag läser Natur och jag trivs väldigt bra där även om jag inte älskar alla ämnen. Jag är rätt så lång, runt 173. Jag bor i en liten ort i Värmland, ca 2 mil norr(?) om Karlstad. Min familj består av mina föräldrar om min fina syster Tilda.

Bjuder på en fil bild på mig och min syster, jag till höger och hon till vänster. (Vi är INTE lika)


Hmm, vad kan jag mer berätta.... Jo jag gillar katter men är tyvärr allergisk mot dem. Fast det bryr jag mig inte om, jag står ut med en snorig näsa och röda ögon bara jag får gosa lite med en katt. På min fritid rider jag, spelar fiol och är med mina vänner. Jag kollar även väldigt mycket på TV och älskar att se på olika TV-serier. Kan göra ett annat inlägg om bara de, lovar! Jag lyssnar ofta på superdupermegaawesome musik och jag tycker att det är roligt att skriva ner mina känslor, frågor och tankar om allt mellan himmel och jord! Jag gillar speciellt att inkludera i mina texter, de blir mer "jag" då.

Det var litegranna (ganska mycket) om mig. Förresten så tappade jag bort min godis två gånger när jag skrev detta inlägg! TVÅ GÅNGER!


// Ninja Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar