måndag 2 januari 2012

Chillar

Jag har fortfarande ont i tån, FML. Duschade nyss och nu sitter jag här och chillar i mina fake onepiece. Den är verkligen hur go som helst! Min bästa vän, efter TV då. Jag är seriöst beroende av TVn, kan kolla en hel dag utan problem. (Kanske ska skaffa meig ett liv, fast nä. Jag gillar det såhär).

Förresten så tänkte jag på en grej förut, är det egentligen inte konstigt att jorden är rund när allt vi ser att den är platt? Jag tvivlar absolut inte på att jorden är rund, bara en tanke. Sen hade jag en annan tanke också; eftersom blommor och träd är levande varelser, varför känner inte de några känslor?
Och nej jag är inte knäpp eller galen, jag ställer bara de frågor som alla funderar på i smyg. Kanske.

Jag avslutar med några bilder eftersom jag har hört att en bra blogg har mycket bilder. (Ja det var en hint, ni ska tycka att min blogg är bra (den är det)). Woooow, parantes i parantesen. Inte varje dag det händer.

Snygg? I know! (Det ser ut som om jag har gråtit på den första bilden men det har jag inte)

// NinjaElin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar