söndag 15 januari 2012

Konstig dröm

Ja inatt drömde jag väldigt konstigt. Jag blev en vampyr och umgicks bara med mina coola vampyr vänner. Vi bodde i en lada och sov bland hö. En av mina bra kompisar var superelak mot mig och då använde jag mina vampyrkrafter för att hota henne (hahaha vad händer?). Sen så reste jag runt med mina coola vampyrvänner och slogs mot massa andra människor. Sen drömde jag något mer, kommer dock inte ihåg det. Vaknade glad, ledsen och förvirrad av drömmen eftersom allting kändes så verkligt. Haha, ja nu vet ni vad jag drömmer. Vad drömde ni inatt?

Snart ska jag ut på en långpromenad med Jonnisen. Vi ska utforska Kil, haha. Vi tänkte gå till ställen som vi aldrig har vart på, vi kommer antagligen gå vilse, tappa bort våra mobiler och då kommer vi få bo i skogen resten av våra liv. That's life.

Ni får en till Smile bild. Jag tycker att man blir så glad då. Leenden sprider glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar