lördag 7 januari 2012

Mitt favoritband

Jag lyssnar på ganska olika typer av musik men jag måste nog säga att My Chemical Romance är mitt absoluta favoritband. Deras låtar är bara för underbara,texterna och musiken betyder väldigt mycket för mig. Gerards röst är också helt awesome, sen så är han snygg också inga fel det! (a)
MCR har gjort låtar som Na Na Na, Welcome to the black Parade, Teenager, I'm not okay osv. Ni har säkert hört någon av dem.




Den sista bilden här använder jag som bakgrundsbild på datan! Meningen är från låten Famous Last Words!

Jag gillar även Green Day, Kent, blink-182 och NeverShoutNever (även om NSN det är ett enmansband)





Christofer Drew (NSN) fick två bilder, bara för att han är så snygg!

Förresten vill ni veta något som är lite creepy? Under tiden som jag skrev detta inlägg lyssnade jag på min spotifylista bäst ever och hade på shuffle. Då spelades först en mcr-låt, sen Green Day, NSN, Kent och slutligen blink-182. SCÄRY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar