torsdag 12 januari 2012

Glasstime!

Kom hem 13.40 idag, det var skönt. Nu ska jag skriva klart kemi labrapporten, äta glass med oboy på(jag är en oboy människa och hade vi ingen chokladsås hemma..) och tillslut gå till Jonnisen. Det kommer vara tråkigt att gå till Jonna, även om det typ bara är 1 km.

Förut idag kom jag att tänka på att jag ska börja mäta mitt liv med glassar istället. Det är mycket mer komplicerat än att mäta det i år men å andra sidan låter det roligare när man säger att jag är 96 glassar. Det går 6 glassar på ett år, man blir en glass äldre varannan månad. Har jag för mycket fritid?
Det var nog allt för nu. Eller nej, ni måste ju få den obligatoriska gör-en-ful-min-bilden! Sen får ni bild på glassen (som för övrigt är slut nu....)




Ser det inte gott ut? Okej nej, jag håller med. Det ser jätteäckligt ut men det smakade helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar