söndag 15 januari 2012

Aj..

Jag ha fortfarande träningsvärk och nu efter promenaden har jag ont i fötterna också. Sen så ramlade jag på isen och har ännu mera ont i baklåret. Jonna skrattade jättemycket åt mig då. Fast det såg nog rätt roligt ut. Jag skrattade till och med själv!

När jag kom hem var jag döhungrig så jag åt (smart eller hur?). Nu ska jag chilla lite, förresten om ni ska ge er ut på en promenad kan jag säga att va försiktiga! Det är halkigt som bara den ute.
Nu så tänker jag dela med mig av ett roligt skämt som jag skrattar åt varje gång, (ni måste också skratta. Det är kul) :

" Det var en gång två sandkorn som var ute och gick i öknen. Plötsligt stannade det ena och sa: Titta inte bakom dig nu men jag tror att vi är förföljda!"

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA. Kom igen, skratta då. Det är kul. Eller... Okej då, det är kanske inte så jättekul men nu kan väl skratta lite för min skull.


Gårdagens  fula-min-bild. Tyckte den var så fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar