måndag 30 januari 2012

Känner mig som en bäbis

Sitter här och äter hallonkräm och mjölk.Precis som när jag var liten. Krämen (eller heter det krämet?) smakar inte så mycket, men det mättar lite. Japp, jag lever på ett minimum av kalorier idag. Men jag klagar inte, jag kanske blir smal, tränad och supersnygg! Antagligen inte men det skulle ju kunna hända.

Förresten det är nu ni ska tycka synd om mig och ge mig massa godsaker. (Helst i flytande form, får inte ner så mycket mer). Tack på förhand.


Ville att ni skulle få se på min smaklösa kräm som mättar. Bra bildkvalité, precis som vanligt. Ville egentligen ta bilden så att man sig tallriken ovanifrån men det gick inte. Ville inte vinkla tallriken för mycket heller. Hade ingen lust att torka bort kräm från min data idag.
Oj vad många gånger jag skrev ville. Haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar