fredag 6 januari 2012

Bad day

Idag har jag en ful dag. Jag känner mig allmänt ful och allt är dåligt. Men jag försöker ändå att inte vara bitter, världen blir bättre bra om man ler. Det är i allafall det jag försöker intala mig själv.

Idag så vaknade jag 07:21 och kunde verkligen inte somna om. Täcket låg på snedden, lakanet täckte bara halva madressen och kuddarna låg lite huller om buller. Seriöst, vad gör jag när jag sover? Jag låg i sängen där jag vred och vände på mig samtidigt som jag tänkte på en miljon o-viktiga saker. Tillslut somnade jag om, runt 08:30 och vaknade inte förän 11.
Strax efter 12 åktw jag till stan och inhanlde lite saker, underkläder, en kofta och en tröja. Hälsade även på mormor och morfar. Jag orkar inte ta kort på mina inköp och något säger mig att ni inte bryr er så mycket heller, men jag lägger upp en bild på tröjan jag köpte.

Jenny Knitted Grey, Gina Tricot 199:-


Har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, ikväll ska jag och Tildisen mysa. Nu ska jag lyssna på Kent och låta deras låttexter fylla hela min själ.

// Ninja Elin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar