lördag 28 januari 2012

SLALOM

Japp, det är det jag har sysslat med idag! Jag har nämligen lärt mig åka slalom. Jag var livrädd för liften men efter ca 2h tog jag mig upp i den. Allt var superkul och jag skrattade så himla mycket, jag är fortfarande inte superbra på att åka med jag kan lite iallafall! Nu så har jag ont nästan överallt och konstiga knölar på fötterna. Det går nog över om jag har tur.

Förresten så åt vi mat i slalomstugan och de hade bara korv med bröd kvar så vi åt det. Men seriöst, vem fan blir mätt på et korv med bröd om man har åkt skidor i några timmar? Det borde ju tyå vara två korvar med bröd! Ja nu ska jag chilla järnet, imorgon ska vi lära Jonna att rida!


Såhär duktig var jag idag i backen. Tror ni mig inte? Va? Okej då, jag var inte ens hälften så bra. Men kul hade jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar