söndag 8 januari 2012

"Du är min hjälte för du är precis så svag som jag"

Jag sa att jag skulle strunta i att städa. Förlåt jag svek er. Jag städade. Men ni kan va lugna, jag dammtorkade inte, det får inte bli för rent.

Annars har min dag inte varit särskilt spännande. Jag slog mitt rekor på Temple Run, 2.650.455 poäng!!!!! Kom nu inte och säg att någon av er har fått högre än mig. Då vet jag inte vad jag gör.
Ikväll ska Tildas vän Maja sova här, om ni ville veta! Jag tror Maja har en blogg men jag har ingen aning om vad den heter så jag kan inte be er titta in på den.

Det var nog allt jag hade att skriva, förresten så har jag sett klart på första säsongen Ghost Whisperer nu. Det sista avsnittet va sorgligt. Bläääää.

Nu bloggar jag nog inget mer idag, så godnatter. Förresten ni som vet allt, vad går Paradise Hotel ut på egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar