torsdag 12 januari 2012

Min bästa vän del 2

Min andra bästa vän är Jonnisen. (Hon heter inte Jonnisen på riktigt, det är nog inte så svårt att räkna ut vad hon egentligen heter)

Vi har aldrig varit så jättebra vänner men när vi började sjuan så fick vi upp kontakten (det lät konstigt, kan man skriva så?) och vi har inte släppt varandra sen dess. Hon är också en såndär person som alltid finns där för mig och som jag kan prata om allt med. Vi har alltid så himla roligt när vi är med varandra, kan sitta och skratta i en evighet. Vi går fortfarande i samma klass eftersom vi valde samma på gymnasiet och jag kan absolut inte tänka mig att leva utan henne. Förresten, hennes hår är underbart. Wait and see,

FINFINFINFINFIN.

Älskar dig, bästa vän. Dig också Karro (andra bästa vännen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar