fredag 20 januari 2012

Stan med Karro

Kom hem för ca. 30 minuter sen!
Var i stan med Karro idag och bara chillade, gick runt lite och åt. Herregud vad vi åt! Först käkade mat på "Mat och Muffins" grymt god mat, lite dyrare kanske men det är det värt. Sen käkade vi glass på Carli. Den var to die for. Käkade melonglass, yummi.

Försov mig dock imorse, så min frukost bestod av en tablett och en banan. Tabletten tog jag för att jag hade sjukt ont i huvudet, så ni inte tror att jag är en knarkare som käkar tabletter till frukost varje morgon. Så kunde det vart, men nu är det inte så.
Sen ska jag till stallet och rida, senare ikväll kommer Karro till mig och vi ska äta (igen...), mysa och se på film!

Kram på er, (sen när börjar jag att säga kram? Sen idag tydligen..)


Egopixxarn! (fjortisvarning..)



Såg att man kunde ändra massa inställningar, var bara tvungen att prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar