måndag 16 januari 2012

Oboy


Fin mugg jag har! Vet att alla önskade att de hade en sån..
Skolan idag var rätt tråkig, vi hade historia och matte. Slutade 16.20. Jag älskade inte livet idag. Sen hade jag fiollektion, det var underbart kul. Älskar verkligen att spela fiol! Jag är grymt bra på det också. Okej där ljög jag lite men jag är inte jättedålig iallafall. Är iallafall ett ord eller borde man skriva : i alla fall? Eller finns det något annat sätt att skriva det på?


Nu ska jag inte tråka ut er, tänker bara berätta att jag ska göra matte och biologi nu. Japp, jag väntar till sista stund. Kommer sitta uppe länge idag. Börjar 8 imorgon och slutar 16.15, älskar livet. NOT. Eller jo, faktiskt. Ger er en ful-min-bild innan jag ger mig an biologin och matten. (Okej jag försöker förhindra skolarbetet ännu lite mer.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar