söndag 14 oktober 2012

Träningssöndag!

Jag har nyss tränat. På en söndag. Trodde faktiskt inte att det frivilligt skulle ske men ibland så överraskar jag mig själv. Jag åkte hem till Anna och vi körde träningsvideor som finns på youtube. Vi körde övningar för mage, rumpa, lår och vader. Sen brände vi också fett, haha vad roligt det lät. Jobbigt var det iallafall och jag kommer nog ha en redig träningsvärk imorgon.

Annars så är det bra med mig. Jag övningskörde går på en liten grusväg, det gick bra men var så jobbigt eftersom man inte såg så många meter framför sig. Menmen, jag ska nog ha det där körkortet i mina händer någon gång efter att jag har fyllt 18, (dvs om lite mer än ett år....)

Vill även säga att jag vet att jag uppdaterar dåligt, fast eftersom det inte är någon som klagar så är det väl antagligen ingen som bryr sig. Haha, nu ska jag snart agera masterchef och laga tacos för lite söndagsmys. KRAAAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar