söndag 21 oktober 2012

Rensar

Idag så var det dags att rensa ur mina kläder. Lite motvilligt från min sida då jag hellre hade läst Harry Potter 2 men mamma insisterade.. (Jag läste förresten ut Harry Potter 1 för tredje gången på en dag igår. Japp, så mycket socialt liv har jag.)

Det är lite jobbigt att rensa ur sina kläder tycker jag. Man hittar alltid massa saker som man trodde var borta och tänker sen "åh men den är ju fin, den kan jag ju inte slänga" eller "ja äntligen har jag hittats den. Ska använda den jätteofta från och med nu". Men så använder man den inte överhuvudtaget, tappar bort den och hittar den sen igen vid nästa utrensning och tänker samma sak igen. Så denna gång har jag varit "tuff" och tagit bort allt som jag inte använder. Det har dock lett till lite seperationsångest, jag vill inte slänga sakerna även om de inte används. Hmm, hoppas inte att jag är ensam om detta..
Jaja, nu ska jag fortsätta och senare ska jag träna. Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar