måndag 15 oktober 2012

Man lär sig något varje dag

Jag bestämde mig för att träna lite idag igen. Jag fick träningsmotivation ifrån ingenstans så då tänkte jag att det bara var att köra. Jag tränade rumpa, lår och vader. Jag lärde mig att min kropp kan stå ut längre än vad jag trodde och att vader heter calves på engelska. Som sagt, man lär sig något nytt varje dag. Tänkte förresten visa hur jag ser ut före/under/efter mina träningspass. Kände att det var viktigt för er att veta.
                                      Före, jättetaggad
                                    Under, vill bara dö
                                   Efteråt, supertrött. Vill helst av allt sova.



Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite Harry Potter (har snart läst alla böcker två gånger, awesome!!). Imorgon blir nog en ganska lugn dag. Slutar redan 13.20 och jag har inget särskilt som behöver pluggas. Skönt.

Gonatt vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar