lördag 6 oktober 2012

9 saker ni inte visste om mig

1. Jag kan ibland vara lite av ett kontrollfreak, fast lite mer om vilka skålar som hör till vad osv. En gång så tänkte min kompis lägga gurka i vår "dippskål" och det slutade med att jag okontrollerbart skrek NEJ INTE I DIPPSKÅLEN.

2. Idag så berömde en tant mig för att jag använde ringklockan på cykeln när jag skulle cykla förbi dem. Det var lite udda.

3. Jag gör en del väldigt konstiga grejer. En gång så stod jag still med armarna rakt ut i fem minuter bara för att jag hade hört någon säga att det var skitjobbigt. Det var det också men jag var ändå tvungen att testa.

4. Jag har inte ett speciellt sätt som jag äter min Ballerinakaka på. Jag har många och jag brukar variera dem beroende på vilket sätt som känns roligaste den dagen.

5. Jag är galet blyg och har svårt för att få igång konversationer med random människor utan att det blir akward.

6. Jag kan bli väldigt obsessed av saker i perioder. Ett tag var det Glee ett tag My Chemical Romance och nu är det Green Day. Då försöker jag hitta så mycket material om dem som möjligt och ägnar en stor del av min vakna tid till att lyssna/se/tänka på min obsession. Detta håller dock bara i sig i någon vecka eller i någon månad,

7. Jag hatar att ta i använda disktrasor. Det är en av de värsta sakerna jag vet.

8. Jag älskar verkligen pepparsås. Skulle kunna ha det till nästan allt.

9. Jag har hörlurarna i på den här bilden men ingen musik på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar