söndag 7 oktober 2012

Mina obsessions

Igår skrev skrev jag att jag väldigt lätt blir beroende av saker i ganska korta perioder. Nu var det egentligen ingen som undrade vilka olika obsessions jag har haft men jag tänkte berätta det för er ändå.

Jag har under min livstid varit riktigt beroenda av:

* Glee, ungefär 4 gånger
* My Chemical Romance, flera gånger än vad jag kan räkna till på fingrarna
* Green Day
* The big bang theory typ två gånger
* The Mentalist
* Kent
* Bokserien "Legenden om Darren Shan"
* Harry Potter filmerna och böckerna, hur många gånger som helst
* How I met you mother
* Ghost Whisperer

Klippte ihop ett collage med några av mina favoriter. Nu ska jag snart gå och lägga mig eftersom det är en ny skolvecka imorgon. Är inte ett dugg taggad men måndagen kommer ändå. Skriver mer imorgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar