torsdag 18 oktober 2012

Ibland får man improvisera

 
Vi hade idrott idag så på morgonen hade jag på mig träningskläder. När vi var klara och jag skulle byta om insåg jag att jag hade tagit fel tröja. Trodde att jag hade tagit med den som är på bilden nedan.                                                         v
 
Istället hade jag tagit med mig mig klänning. Jag hade förväxlat klänningen och tröjan med varandra när de var ihopvikta eftersom de är gjorda av samma material.
Som tur var hade Jonna med sig en extra kofta
och jag kunde då stoppa in klänningen i byxorna
utan att det ser puckat ut. Förresten så ser
 jag ut lite som en fashionista på bilden.
Bortsett ifrån att jag
blundar då..
 
Sen så ville jag bara berätta att jag har ett mystiskt blåmärke på min arm. Vet inte hur det kommit dit. Tog kort på den men det verkar inte som det syns så bra. Jaja. Nu ska jag snart åka och träna efter att ha pluggat fysik i två timmar utan några särskilt stora framsteg. KRAAAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar