onsdag 3 oktober 2012

Green Day

Jag har verkligen fått upp ögonen för Green Day igen. Förra gången var när släppte skivan 21st Century Breakdown men då lyssnade jag mest bara på det albumet och de mest kända låtarna. Den här gången har jag blivit helt kär i albumet som släpptes innan, nämligen American Idiot. Jag gillar även deras nyaste album UNO! Det ryktas om att de kommer till Sverige i sommar och då bara MÅSTEMÅSTEMÅSTEMÅSTE jag se dem annars blir jag galen. Hade förresten säkert aldrig ens upptäckt Green Day från början om det inte var för min superman Timmie som är det största Green Day fanet som jag någonsin har mött.

Bilder: google.



1 kommentar:

  1. Tänkte bara säga att det är klart att dem ska spela på festivalen i Norrköping. Biljetterna släpps imorgon.
    Men det ryktas nu även om att dem kommer komma och ha en egen konsert med cc:

    SvaraRadera