onsdag 10 oktober 2012

Hej. På. Er.

Jag spontanköpte en ny tröja idag. Den är blå och stickad. Ganska så gosig faktiskt. Ser så konstigt ut. När man sätter ut punker överallt. Tycker iallafall jag. Haha.

Nej nu ska jag sluta och skriva som vanligt. Mår inte så bra, fryser galet mycket samtidigt som det är varmt. Orkar inte med att bli sjuk nu, vill inte det. Räckte faktiskt med att vara sjuk halva sommaren. Men nä, mitt immunförsvar är inte så starkt som det borde vara. Tror seriöst att jag har mindra vita blodkroppar än alla andra.

Jag är iallafall klar med min bookreview och har lämnat in den. LYCKA. Nu ska jag sova för jag är trött som en sengångare. Sov gott. Eller dåligt. Förresten, jag drömde att jag åt den där nya sandwichen men choklad och creamcheese inatt. Det var lite udda. Hejdå!

Försökte ta en bild när jag hade en såndär stor tuggummibubbla. misslyckades lite.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar