tisdag 3 april 2012

Time to... eat som apples?

Egentligen har jag massa saker att göra. Kemi, matte, svenska och engelska. Jag orkar inte. Därför så lägger jag ner plugget för idag, skär upp ett äpple i små söta bitar och lägger mig i sängen för att se på de sista avsnitten av säsong tre på Big bang theory. Herre jesus vilken lång mening det blev.
Åker in 09.20 imorgon till skolan för att ta den första livmoderhalscancersprutan. Sen ska jag plugga järnet, ända tills jag ska bege mig för att urnsätta mormors aska. Hoppas på att morgondagen kommer bli fin, min mormor förtjänar verkligen det.<3

Sådär, nu vet ni hur min onsdag kommer att se ut. Bli inte förvånade om jag inte uppdaterar så mycket. You know, det är jobbigt att knappra på tangenterna med fingrarna. Sååååå jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar