onsdag 25 april 2012

Blåsigt värre

Kan bara berätta att det blåser jävligt mycket ute. Fick cykla i motvind nästan hela vägen hem och det var jättejobbigt. Sen har jag två blåsor på tungan som gör jäkligt ont.

Hade utvecklingssamtal idag, jag är tydligen väldigt duktig. Sa mest: jaaa, mmm, aaa och försökte hitta något som jag kunde kolla på. Snart ska jag sätta mig på cykeln igen och cykla till Sannerudsskolan. Min syster och hennes klass ska visa upp deras musikal som de har gjort. Ska bli superkul att se på dem, kommer säkert tycka att det var jättebra. (Det måste jag nog säga, det är ju liksom min syster som är med).

Ni får se en bild på mig och mina blåsor som jag var tvungen att måla till för annars syndes dem inte. Men dem gör jätteont, lovar. Förresten är min tunga sjukt bred märkte jag. Jaja, det är den bästa tungan i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar