måndag 23 april 2012

22:00?

När blev klockan 22:00? Senast jag kollade så var den 21:17. Hur kunde tiden gå så snabbt?

Egentligen hade jag planerat att plugga efter skolan idag. Istället tog jag med en tripp till Lager 157 med Jonna, käkade på något konstigt snabbmatsställe på Ilanda, hade fiollektion, åt jordgubbar och fick något ryck och gick ut för att springa ca. 2 km. (Det är mycket för mig)

Ja, livet blir aldrig som man tänkt sig. Men dagen blev ju bra ändå. Ska borsta tänderna och sova sen, imorgon är det nationella prov i svenska läsförståelse. Jag ä helt garanterad över att jag kommer klara det. Känner jag mig själv kommer det även att gå så bra så att jag får ett av de högra betygen. Hoppas det är så imorgon också. Bara för att jag sa detta kommer det gå asdåligt.

Ni får en bild från teenagerposts.tumblr.com bara för att det blir så fult utan bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar