måndag 30 april 2012

Sura S och en sur Elin

Ursäkta för att jag inte har bloggat på typ två dagar, har verkligen velat men mitt internet lägger av var och varannan minut. Ett under att jag kom in på blogspot sidan nu! Har varit lite sådär de senaste dagarna, har varit sur utan någon anledning. Surats har jag varit över att internet inte fungerar. Eller nej, surast har jag varit på en människa. Fy för dig!

Idag var jag på husdjursmässan, det var inte kul alls. Jättelite om man jämför med hur det var när jag var liten. BUUUUUUUU.

Nu blev detta ett väldigt surt och negativt inlägg så jag filmade in en film när jag äter ett Surt S. Jag älskar dem, men det kan man verkligen inte tro när man ser videon. Enjoy it!

Det var egentligen mening att detta inlägg skulle laddas upp i lördags men då ville inte internet fungera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar