lördag 14 april 2012

Doing it the Elinway

Sjukt fint väder ute idag och det är skapligt varm också. Enligt mig iallafall. Ville verkligen ha på mig kortbyxor men det är fortfarande lite för kallt för att gå med bara ben och jag hade inga bra strumpbyxor som jag kunde ha under. Istället tog jag mina gamla nätstrumpbyxor som är allt annat än hela.

Verkligen täckande och bra... Skitsamma, jag går inte med bara ben och det är det som räknas. Försökte ta en såndär snygg modebild så ni fick se det. Inte lätt, inte lätt. Speciellt inte med webkameran. Men jag lyckades tillslut. Ni får vara nöjda med bilden, annars bli jag arg.


Sa ju att den va snygg (nästan).

Var tvungen att ta denna fina bild också. Titta och njut...

Nu ska jag fixa tipspromenadfrågor till morgondagens Påskritt i stallet, sen ska jag åka och handla inför imorgon och även köpa en grej till ikväll. Efter det behöver jag plugga, men det lär ju märkas hur det blir med det.
Berätta mer om vad jag ska göra ikväll sen, det är något jag velat gjort ett tag nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar