lördag 7 april 2012

Packar

Åker till världen bästa Timmie imorgon och stannar där till på onsdag. Vi kommer ha det jättebra! :D
Det jobbiga just nu är att packa, ska få ner detta

i denna


Fina bilder va? Min webbkamera i mitt hjärta.<3<3<33<3<3<3<<33<3<3 (onödigt många hjärtan)

Har förresten ätit godis idag för första gången på några månader. Det var väldigt gott ska jag säga men jag klarar mig nog utan godis några månader till om jag vill. Tänkte äta massa på påsklovet och sen hålla igen ända tills det efterlängtade sommarlovet börjar.

Ska bara packa ner allting och sen ska jag lägga mig i sängen med en skål popcorn och några avsnitt av big bang theory. Ska försöka sova i någorlunda tid. Imorgon 09:26 rullar tåget ifrån Kil station för att ca. 5 timmar senare vara framme i Varberg. då ingår ett tågbyte (om ni nu skulle börja undra).

Men glad påsk på er, kramis!

1 kommentar: