söndag 22 april 2012

Call me the biologimaster

Idag har jag pluggat biologi i ungefär fem timmar. Känns som om jag vet allting om oljekraftverk just nu. Tyvärr kan jag inte säga att vi är klara än med vårt stora arbete men vi är definitivt på gång. Vilket arbete kanske ni undrar nu?
Vi har nämligen ingen mer biologi på schemat längre, Biolog 1 är alltså avslutad och vi ska få ett slutbetyg. Därför har vi en stor avslutande uppgift som ska vara klar på fredag. Vill även påpeka att det är ett grupparbet så vi är fyra stycken som hjälps åt med uppgiften.
Nu ska jag plugga lite till och sen får det fasen vara nog för dagen. Då ska jag mysa och kolla på gamla disneyfilmer, precis som igår. Veckan som kommer nu kommer antagligen att vara en ansträngande vecka. Två inlämningar och två nationella prov. Ber faktiskt till någon högre makt att alla fyra grejer ska gå jävligt bra och att jag får toppbetyg på allt. (I mina drömmar kanske). Ska kämpa på, vi är ju fakitskt lediga fyra dagar efter denna vecka. GRYMT BRA.

Har inga bra bilder så tänkte dela med mig en som stämmer in på mig, från 9gag.com. Jag skrattade när jag såg den, det borde ni också göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar