torsdag 23 februari 2012

Visste ni att..

... jag älskar att blunda när jag borstar tänderna? Det borde ni alla pröva, blir nästan som en såndär out of my body experience, eller vad det nu heter! Jag gör det dock aldrig när jag borstar tänderna samtidigt som någon, vill inte verka så retarded.

...när jag väl har börjat äta naturgodis så kan jag inte sluta? Det spelar ingen roll hur mätt jag är, jag bara måste äta tills åsen tar slut. Detta leder tyvärr oftast till magsmärtor, inte så kul :(.

...jag har ett sår i min mun vid kinden just nu? Det gör jätteont och jag vet inte varför jag har fått det. En dag så var det bara där. Jag kan inte spänna ut kinderna för då känns det som om kinden ska sprängas.


Bjuder på någon gammal random bild som inte har ett dugg med ämnet att göra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar