torsdag 23 februari 2012

En ny prinsessa!

Prinsessa är fasen svårt att stava. Var tvungen att kolla upp det!
Som ni säkert vet föddes en liten prinsessa idag. Jag bryr mig inte så mycket men man kan väl ändå vara glad för Victorias skull. Alla andra som typ skriver jag bryr mig inte ett skit, so what, hon är inte bättre än ngn annan. Ni kan väl sluta vara så bittra och bara vara lite glada, det är väl inte så svårt? Förresten mår man bättre av att vara glad än att vara sur! Fast sen så kan väl jag tycka att allt är lite mycket för en födsel men jaja. Sverige är sverige.

Nu ska jag plugga lite matte och sen gå och lägga mig! Gonatt!
 Förresten, den här händelsen kom upp förut på fb när jag kommenterade en bild av mig. Man bara, okej? Sen så hade Jonna inte ens kommenterat eller gillat bilden. Herre jesus.

1 kommentar: