onsdag 29 februari 2012

Lista

Börjar bli lite tråkigt på bloggen just nu. Det är för att jag har lov och är beroende av "Young Dracula". Så nu gör jag en lista, tog från egoinas.se.  Bästa att ni läser den nu, tog förvånatsvärt lång tid att fylla i den!


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "Har jag fått något sms".

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?- Nej. Faktiskt inte.

Vilket humör är du på?- Typ neutralt humör, faste lite sur på att vissa människor itne kan höra av sig.

Vad har du på dig just nu?
- Jeggings (fy vad fult det ordet är!!), T-shirt och en cardigan.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?- Jag vill mest av allt ha choklad nu. Herregud vad gott det vore, dumma godiasförbud..

Hur mycket var din senaste lön på?- Oj, typ 2000 eller något tror jag. Fast det var förra året när jag jobbade i stallet.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Mat på subway, gott.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Idag var det facebook. *Som vanligt*. Npgonsin vet jag faktiskt inte! Typ bolibompa.se eller något! 

Vad ska du göra ikväll?

- Se på Glee och Young Dracula! Jag är tv-serieberoende. Det börjar gå lite överstyr nu, men hey, man lever bara en gång!

Vilken låt lyssnar du på idag?
-Kyss mig - Axel Algmark. Sjukt bra låt faktiskt, man blir glad. 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Satt på subway med Jonna! Eller så satt jag i skolan och räknade matte.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Typ om mitt hår isånafall. Ska till frisören sen, hpn brukar alltid säga att mina lockar är fina.

När fotade något senast, och vad?
- Det var igår, bilden jag tog innan jag drog och tränade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar