måndag 13 februari 2012

Jippie!

Jag har fått fler läsare, det glädjer mig! Ni får gärna ta er friheten att kommentera mer. För sånt gillar jag. Jag ber redan nu om ursäkt för att min bloggning inte kommer att vara på topp framöver, har mycket i skolan osv.

Idag har jag registrerat 208 böcker på min prao. Det tog aslång tid, sen så tycker jag att det är lite äckligt att ta i böcker som lånas ut. De blir typ äckliga och jag är rädd för att ta i något äckligt. Hehe.. Så efteråt när jag var klar gick jag fort som attan till handfatet för att tvätta händerna. Japp, jag är inte så normal, men nu gillar mig ändå.

Förresten så är jag beroende av Glee. Kollade nästan hela dagen igår och de avsnitten hade jag ändå redan sett minst två gånger förut. Så kan det gå. Nu ska jag plugga lite (inte så kul), sen ska jag äta. Mat<3


Bild: http://imgfave.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar