torsdag 9 februari 2012

Till dig som vinkade

Förut idag när jag stod på Sunnes station och väntade på tåget så stod det en tjej några meter ifrån mig. Jag kollade mot hennes håll eftersom tåget skulle komma från det hållet. Helt plötsligt börjar hon kolla åt mitt håll och vinka. Eftersom jag inte kände igen henne ignorerade jag det bara, tänkte att hon kanske vinkade till någon bakom mig. Men nejdå. Hon började vinka ännu mer så jag kollade bakåt för att se vem hon vinkade till men där stod det ingen. Det betyder att:
1. Hon vinkade åt mig.
2. Hon vinkade åt en osynlig person.

Jag fick lite småpanik eftersom jag inte kände igen personen, log och nickade lite med huvudet. Sen kom tåget (tack gode gud).

Sen när jag gick av i Kil såg jag att hon också gjorde det, så min eftermiddag har gått åt till att funderar på vem det var. Har fortfarande ingen aning vem det var. Om du som vinkade till mig läser min blogg så får du gärna berätta vem du är! Du hade röd jacka, blåa jeans och mörkbrunt/svart hår. (Ifall du har glömt bort hur du ser ut.)

Men jag vinkar väl tillbaka nu, virituellt. Förresten ni får leva med konstiga bilder, vet inte hur jag ställer in min web. på "normal" längre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar