onsdag 8 februari 2012

Tyvärr, golvet är ingen hylla

Sjukt förvirrande rubrik. Jag vet. Ska förklara nu!
Kunde verkligen inte hitta mitt headset förut! Senaste gången jag såg det låg det på golvet eftersom jag hade lagt det där. Tyvärr så låg det inte kvar på samma ställe.. Jag gick runt i hela huset och letade, när jag inte hittade det gav jag upp och gick tillbaka till mitt rum. Då såg jag att headsetet låg i soffan, precis där jag hade suttit förut.
Första spontana tanken: JAG HITTADE DET!
Andra tanken: Hur fasen kom det upp dit?
Tredje tanken: Varför kollade jag inte där först?

Men nu har jag mitt headset och jag är glad igen. Jag borde dock verkligen sluta lägga alla mina grejer på golvet och tro att de ska ligga kvar där när man behöver dem igen. Golvet fungerar tyvärr inte som en hylla. (Det är ganska synd egentligen, för om det hade gjort det så hade man ju inte behövt någon hylla! Värsta multifunktionella golvet! :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar