tisdag 27 mars 2012

Tjabba tjena hallå

Erkänn, ni började sjunga när ni läste rubriken. Iallafall i huvudet.

Min dag har varit trevlig. Fick reda på att vi har en ny tävling i skolan, "TBS easter hunt" eller något sånt. Vi ska utföra massa olika helknäppa uppdrag och sen få poäng för dem. Vår klass ska vinna, MPCMP11B ÄR BÄST!
Annars så har jag haft samhällskunskap och svenska idag. Har även planerat biologiredovisningen med min grupp.Jag lärde mig även hur man gör så att pennan ser ut som gummi, eller jaaaaaaa. Ni fattar kanske vad jag menar. Funderar på att spela in en video och visa hur awesome jag är.

Var ute och gick en promenad med Karro förut i det sköna vädret. Vi var ner till Fryken, isen har definitift börjat försvinna nu!


Gammal bild på Fryken i skymningen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar