fredag 30 mars 2012

Magont

Det råa ägget rubbade hela min dag. Jag har mått illa hela dagen och det har lett till att jag nästan inte åt något idag vilket ledde till att jag var utsvulten nu på kvällen. Så det resulterade i att jag vräkte i mig mat, popcorn och chips. Nu är jag mätt, mår illa och har ont i magen.Det är inte så kul.

Imorgon ska jag vara på musikskolan och hjälpa till på instrumenintroduktionsdagarna. Oj vilket långt ord. Inte ens säker på att det är ett helt ord. Efter det ska jag städa mitt rum och på kvällen kommer bästa brudarna hem till mig!

Jaaaaaa, det var det. Vet inte vad jag ska lägga in för bild. Orkar inte ta en ful oseriös bild. Orkar inte ta en fin bild heller. Tänker lägga ut en gammal bild, som är seriös tror jag. Så ni ser att jag faktiskt ser normal i verkligheten.


Haha trodde ni på den? ÄLSKAR MINA FULA MINER, KOMMER ALDRIG SVIKA DEM<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar