torsdag 29 mars 2012

Time to sleep

Tänkte skriva "Trötter" som rubrik, men insåg att jag har skrivit det alldeles för många gånger på min blogg. Därför skrev jag time to sleep även om jag inte tänker sova förrän 11 eller något. Det är ju "The River" ikväll, det är rå spännande nu, även om jag råkade sova igenom den sista kvarten av förra veckans avsnitt.

Helt okej dag idag. Biologiredovisningen gick faktiskt helt okej. Nöjd. Imorgon börjar jag inte förrän 12:45, skönt med sovmorgon. Ska dock vara hos Jonna runt halv 10. Vi ska dricka råa ägg, fy vad vidirgt. Det ska filmas, kan lägga upp det på bloggen imorgon, eller när jag får filmen.


Ni får en bild på de fina kopparmynten som vi fick att bli guldiga på kemin i fredags. De är awesome. Har dock tapat bort mitt mynt redan, men anyway...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar