onsdag 14 mars 2012

Fåglar flyger i himlen!

Hejsan alla Elins bloggläsare, Timmie här! Min blogg: http://dethararmintid.blogspot.com
Jag bad snällt att få gästblogga på elins blogg, och snäll som hon är så lät hon mig göra de.

Ni fleste vet nog vem jag är, eftersom Elin har nämnt mig lite på bloggen, men kan säga lite annat.
Jag bor i Varberg, som ligger på svenska västkusten, strax under Göteborg. Det är super fint här!
Här går jag en estetisk linje inom foto&film på Plusgymnasiet och det är riktigt fränt!
Så jag fotar väldigt mycket på min fritid, och lika mycket tid lägger jag framför min mac och redigerar bilderna.
Om ni vill ha någon att prata musik med så kan ni alltid ta ett snack med mig. Jag avgudar allt mellan Punkens vackraste sex pistols till Sveriges egna Håkan Hellström. Sen har vi ju Kent, Lars Winnerbäck, Green Day, Simple Plan, Melissa Horn, Markus Krunegård och allt sånt ni vet. Ehh.
Skulle kunna rabbla upp allt jag lyssnar på, men Elin väntar på att jag ska bli klar!

Vill bara avsluta med att säga att ni som läser Elins blogg och är vän med Elin...ni har världens finaste människa framför er!!
Elin, du är superfin. Saknar dig så extremt enormt mycket. Kan inte vänta till påsklovet då vi ska sitta och tjocka oss med ton av godis. Du ska få ett påskägg av mig. Bara så du vet!

Godnatt alla Elina vackra läsare!

NU ÄR JAG KLAR ELIN!

1 kommentar: