fredag 23 mars 2012

Storgatan stängs ner, SO WHAT?

Kil är en raggarkommun, så är det bara. I sommar kommer storgatan stängas av under natten så att raggarna inte kan åka där. Det är nämligen det som raggarna i Kil gör, åker upp och ner på en gata hela natten. Visst, om de tycker att det är så himla underhållande så fär de väl göra det men när beskedet om avstänging under nätterna kom blev de som galna. Jag känner lite såhär: Snäll nån... Visst det kanske är jättekul att åka fram och tillbaka (det tror jag dock inte.) men ni kan nog hitta mycket mycket annat att göra under sommaren. Det är inte töntigt att stänga ner gatan. Anledningen till avstägningen var för att de som bor där skulle få sova ordentligt på nätterna. Det är väl bra..

Känner att texten blev lite rörig så nu jag skriver vad jag egentligen ville få fram.
DET FINNS NOG MYCKE ROLIGARE SAKER ATT GÖR ÄN ATT ÅKA RUNT I EN FUL BIL HELA NÄTTERNA. DET ÄR BESTÄMT SÅ SLUTA WHINA FÖR FASEN.
Fast egentligen bryr jag mig inte ett skit.

Sen så trodde jag att jag såg en gris i ett koppel idag igen men blev besviken där. Var tydligen en hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar