tisdag 8 januari 2013

Tjolahopp

Om det överhuvudtaget är någon som väntar på den där årsresumen så får ni vänta lite till. Har absolut ingen ork till att göra klart den nu haha. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att mentalt förbereda mig inför skolan som börjar imorgon. Jag har även pluggat lite. Åååååh jag är så himla otaggad på skola, massa plugg och sånt. Att behöva se anständig ut...

Jaja nu ska vi inte deppa. Min söndag/måndag var suverän och det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde där. Mina kompisar är definitivt bäst. Nu ska jag kolla på The Mentalist och senare drar jag igång med träningen igen! Det ska bli skönt att få röra lite på sig igen efter många dagar av lathet.

Ha det bra mina fina, kram.

La ut denna bild bara för att den var så fin. 
Loving Quote of the day. (harry potter,love,movies,quotes,fashion,ocean,beach,motivation,truth)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar