måndag 21 januari 2013

Djupt

Om jag verkligen tänker efter så finns det inte alls mycket som jag verkligen älskar från djupet av mitt hjärta. Jag älskar min familj, jag älskar Karolina Schagerström, jag älskar Jonna Tränk och jag älskar musik.

Det kan vara väldigt svårt att veta vem eller vad man älskar och det finns inget som bestämmer vem eller vad du älskar. Så hur definierar man då uttrycket "att älska någon eller något"?
Jag tror att det är olika för alla men jag skulle vilja säga att man vet att man älskar någon/något när man känner att man inte kan leva utan den/det.
Utan min familj, mina vänner och musiken skulle jag nog inte vara den människan som jag är idag. Jag skulle nog i te klara mig igenom vardagen på samma sätt som jag gör idag och jag tror inte att jag hade varit så glad som jag är idag.

Det var egentligen allt jag ville säga. Lite random sådär. Mjau. Förresten vill ni se vad jag åt igår? JAAA klart ni vill (det var förresten jag som var mästerkocken som fixade ihop måltiden).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar