tisdag 15 januari 2013

Lever fortfarande


Jag lever fortfarande (som tur är). Har egentligen inget särskilt att berätta förutom att jag blev övertrött runt 16.00 idag och det är inte en bra tid att bli övertrött på en tisdag. Tre dagar kvar till helg, kommer skratta mig igenom den här veckan. Jag har tydligen varit jätteproduktiv och lämnat in en hemtenta idag när sista inlämningsdagen är på söndag. Bra jobbat Elin, YEAAH.

Vi kollade på en dokumentär idag på samhällskunskapen och då var den en kille som hamnade på en ungdomsanstalt på grund av att han hade kastat en biff på sin mammas pojkvän. Detta har jag skrattat åt till och från hela dagen. Så sjukt roligt.

Nu ska jag chilla, kanske kolla på ett avsnitt av Ghost Whisperer eller så väntar jag tills 21.00 då Zombieland börjar. Så sjukt bra film! Kram på er.

Har även skrattat åt detta.
I hope you like it Rihanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar