onsdag 29 augusti 2012

Rockbjörnen 2012

Sitter framför datorn nu och väntar på att Rockbjörnen 2012 ska börja. Hoppas på att Kapten Röd tar hem priset som årets liveartist för det förtjänar han verkligen. Han är verkligen grym live. Annars så kollar jag bara för att jag tycket att det ska bli kul. Hade jag bott i Stockholm så hade jag gärna varit med på galan eftersom den är på Gröna Lund och alla får komma.

Har ni några favoriter eller är ni där och ser på galan? Jag ska iallafall dricka te med honung i till galan och sedan drar jag mig mot sängen för sömn eftersom det är en dag imorgon. Då ska jag gå den där handledarkursen (så att jag får övningsköra), kommer bli astråkigt. MEN, det finns fika så jag överlever nog. Ha det så bra <3

Såhär såg det ut förra året. Bild från google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar